Preparing wedding!

Carolina kommer ju med massa nya idéer (som om vi inte redan har tillräckligt med saker att göra innan bröllopet) så Jag, mor och Carolina har suttit uppe och pysslat lite till middagen medan Carolina går in sina bröllopsskor och jag planerar att sola massa solarium innan the day eftersom jag insett att jag kommer se ganska blek ut i klänningen och dessa bilder kommer förmodligen följa med i många år och man vill ju gärna se bra ut då och sen måste jag hitta skor till mej också och hämta presenten och göra massa andra grejjer som jag ska hinna med samtidigt som jag jobbar och ska hinna träffa kompisar också!!!! <-- VÄRLDENS LÄNGSTA MENING!
men ni kanske förstår att jag känner mej stressad!?

Köpte BTW pollenallergitabletter (eller nåt!?) idag bara för att kolla om det blir bättre.
Jag som inte är allergisk mot nåt!!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0