Täppt! Nässpray? Nej!

Min nässpray är slut! USCH jag kommer DÖ! Måste köpa ny imårrn innan jobbet!!

Men ikväll har jag iallfall vart med hela familjen, utom Carolina och Tomas, på kafé 44 och kikat på position:awkward. Filmade alla låtar, dom kommer nog komma upp här snart också. Men efter drog vi och käkade, var sjuuuukt hungrig. Drog till Royal Kebab. Kan rekomenderas!! Väldigt trevlig personal, mycket mat fick man och mycket grönsaker. sen bjöd dom på falafel också. Shit vad jag har blivit beroende av falafel alltså!!! SMASKENS!

Men vem fyller år imårrn då!?!?? Kan det vara E ?? Shit hon har nog firat hela födelsedagsveckan! Men jag kan inte vara med och fira imårrn... och min telefon fungerar inte så blir inget sms eller samtal heller för den delen. Får tillägna henne ett inlägg här på bloggen och ett inlägg på fejjan typ :P Räcker det? Vet iallfall om att du fyller lilla vännen ;)

Btw så har bröllopspresenten blitt klar nu. Ska åka in och hämta den nästa vecka nångång ;) Spännande!!

Nu ska jag pilla lite på filmerna från ikväll sen sova ganska tidigt!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0