Börjar få pli påt!

Galen flytthelg! Lots of stuff going on... for sure!! But I like it :)

Har fått upp det mesta nu... mest tavlor och sånt som ska upp på plats, lite rumsdelae och annat stuff. Går iallfall att vistas i lägenheten.
Hade dessutom finbesök igår, från alla världens hörn. Haninge, Norrköping, Enköping(sveriges närmsta stad?) och Solna. Trevligt att få över folk. Även fast jag lovade mej själv att aldrig bjuda hem nån förrns jag var HELT klar med lägenheten...

Men ni ska få liite smakprov på mitt senaste inköp


Vardagsrum mot datorhörna, som visserligen ska göras om.. men men

Sofforna, som ni ser

Matplatsen i da kitchen

Köket

Lilla stökiga garderoben

Vårt otroligt vackra badrum!!

Ena sovrummet som mest är ett förråd jusst nu och väntar på en person att fylla upp där :)

Där dök min sköna säng upp! :)

Balkongen och innergården från köket


Blir till att måla om köket på onsdag/torsdag. Sen MASSA annat "småpill" som ska fixas!!

Peace out <3


Kommentarer
Postat av: Päivi

Grymt ju :D Nu vill vi ha inflyttningsfekke!

2010-12-01 @ 18:49:26
Postat av: Nathis

Celle, vilka är VI?



Har du flyttat ihop med någon? Eller någon som är inneboende?



KRAMIS

2010-12-09 @ 23:43:44
URL: http://nathaliemaria.se
Postat av: Celina

Jag och min syster är förmodligen vi. Min syster hyr sig hos mej :)

2010-12-20 @ 23:25:32
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0