double up coffe :)

nu har jag minsann ralle och sitter och dricker en stor himla kaffe!! :) innan jag gick ner hände det roligaste.. jag hade berättat för dannyboy att jag skulle äta pasta och älgfärs. sen hade sophia gått och kissat, så jag väntade några minuter med att gå och äta. sen kommer dannyboy in på kontoret och frågar: -var är älgen? korkad som jag är tror jag att av någon anledning menar han sophia.. så jag svarar: -hon gick och kissade. så från och med nu kära vänner(för hon har inte sredan tillräckligt många namn) så kallas sophia/rebecka för älgen! och ungefär här tog min rast slut. peace out <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, askul ju! hälsa danne!! puss T

2010-11-15 @ 19:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0