En höstdag i Handen

En dag innan jobbet hade jag lunchat med mormor, syster och moster + man. Efter detta hade jag lite tid över innan jag faktiskt skulle till jobbet. Fick nys om att Maja var nere i biblioteket med typ heeela sin familj, haha :) Såå jag gick dit.
Utanför där kom en man och frågade om han fick ta en bild på mej. Han sa att han gillar att ta porträttbilder på folk och han fotar ofta runtomkring i Haninge. Han hade vart med och fotat bilder till en bok jag har hemma, så jag tyckte det var lugnt att han fotade mej. Hittade bilderna idag. Han hade skrivit några rader om mej under. Typ var jag jobbade, mina intressen osv. Lite roligt ju




Några som hade kommenterat bilderna:

-A photogenic girl and good portraiture study.

-Your guitar teacher is prettier than my guitar teacher.

-un beau visage, je suis sur que j'aurais ete meilleur en guitare avec une prof comme elle. beau portrait

-Colorful, elegant and much more. I don't know nothing about a guitar, but I'd be happy to learn with her.

-Nice portraits. I like the study in contrasts.

-Looks like she could also be a part-time fashion model!

-Where is my guitar? I'll steal one!


Peace out <3


Kommentarer
Postat av: Totte

men hallå, asballt ju! och vilken positiv respons du fick! :D snygging!

2010-11-26 @ 20:51:42
Postat av: Carolina

Snygga syster! Klart du får fina kommentarer ;)

2010-12-01 @ 00:28:14
Postat av: Steffe

Kul att du gillade bilden. Ligger lite lågt med porträtten för tillfället. Det är för kallt och snöigt för sådana bilder.

2010-12-08 @ 23:25:01
URL: http://tungelstadailyphoto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0