Flyttahelg - Stresshelg

Jag packar ner hela mitt liv i kartonger och påsar. Vääääldigt mycket saker. Har redan fyllt ett släp med min och systers saker. Mycket mycket mer kvar dock.
Imårrn blire upp tidigt, åka till lägenheten, dumpa saker. Till banken, skriva på papper, åka till lägenheten, packa upp. Städa. Fixa dona. Bla bla. Kryssning på kvällen. Komma hem lördag kväll. Byta om, fixa lite lägenhet. Solna och party på kvällen. Sova ensam i skarpnäck. (Får inte glömma att köra dit lakan, täcken och kuddar till sängen... eller nånstans att sova. Söndag, fixa pilla. Finbesök från köping-städer!?
Skönt med ledighet från jobbet nu iallafall.

Näeee måste fortsätta packa, bära, pilla nu. Längtar tills allt kommit upp!

Peace out <3


Kommentarer
Postat av: K

Aaaah! Så roligt allt låter, längtar tils jag får göra samma sak. Packa upp alla mina saker jag inte sett på ett år. GAAH! :D

2010-11-25 @ 15:08:15
Postat av: Pelle

Jo jag längtar väldigt mycket till morgondagen!!! Vart och köpt målarfärg idag och allt är game för morgondagen!!

2010-11-25 @ 22:01:03
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0