Lördagskväll.

Blitt mycket kalas idag hos lilla kusin som fyller 2 år. Sen blidde det prata hemma hos mormor och titta på deras hus.
Hemmakväll ikväll igen. En blandning av trötthet, lathet, och isolering utan telefon.

Köpte ny laddare idag, men inte det som är problemet... felet sitter i telefonen. Så jag lämnar den på lagning på måndag när jag jobbar. Utan lur nu. Hoppas jag får nån skittelefon under tiden den lagas. Har ingen alls hemma :S Har typ också 14 telefonnr på mitt simkort tydligen.. så det var ju inte mycket att hänga i julgranen!

Annars sitter jag och spela massa gitarr nu!
Denna låt är det som gäller


Peace out <3

Kommentarer
Postat av: K

bästa skivan med bästa the used!

2010-11-14 @ 06:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0