På torsdag är det ärtsoppa, på lördag är det fest. Men tisdag är ändå den dagen som känns bäst. Pasta till frukost det gillar jag mest!

Äter en gedigen frukost. Tortillini, coctailtomater, ruccola, soltorkade tomater och basilikapesto. Smaskigt!! Mätt blir jag ju också!

Idag snöar det like craaaazy här hemma !

Näeee nu måste jag faktiskt plocka ögonbrynen.... Karin!
Dom pratar tillochmed om ögonbryn på Tyra Banks show jusst nu.... en tjej som vill vaxa sin pojkväns ögonbryn... och dom är typ inte ens mycket större än mina!! HAHA! Unibrow...


När nu får det vara

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: K

HAHA, UNIBROW! Måste vara det fulaste ordet idag. Pelle, gör ögonbrynsplockning till en daglig rutin. Och raka benen varje gång du duschar. STAY FRESH FOREVER :D det är dagens tips från coachen!

2010-11-09 @ 19:33:35
Postat av: Pelle

Hahahaaa!! Karin PÅSTÅR du att jag är äcklig???? :D

2010-11-10 @ 01:07:09
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/
Postat av: K

Hahahaahah, NEEEJ! Men du gör det varje gång du inte rakat benen eller kirrat unibrow ;D

2010-11-10 @ 10:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0