Välkommen till SMSvärlden :D

Och telefonen fungerar igen!!! Efter lite omstädigheter som att skicka mail till mor i usa för att be om pinkoden till pappas telefon så jag kunde ringa tele2 och be dom sätta på mitt abbonemang igen. Känns bra dock :D
Men min teleräkning denna månad gick bara på 39 kr... det är ju iofs bra



Annars har jag vart på IKEA idag med Mariafia :) Köpte massa smått roligt och tråkigt. Bricka, lampor, klämmor, glasburkar, täcke, grytunderlägg, sax, hylla, batterier, matlådor, toalettborstar osv osv. Delicatobollar också såklart.. men dom ska inte ätas förrns i helgen!!

Fröken Kanel varnade mej för en jobbig helg på jobbet. Hrmpf... inte nåt att se fram emot... JOBBIGT!

Imårrn blire till att träffa Lisa :D Skojjigt! Det var inte igår lixom :)

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0