Efter tre veckor gångna



Har haft en grrrymmt bra semester! Mycket shopping och sol. Kan det bli bättre? Inget som gått fel eller strulat till nåt för oss.. allt har bara flytit på. Kommer sakna att leva asanära inpå Maja och Emmelie. Ingen att prata med när man står i duschen, borstar tänderna, ska sova osv osv.

Resan hem var aaaaasjobbig!
Klockan 22.10 på tisdagen går vårt plan från san diego. Natt på att plan. Yup! Sätena var små och gick knappt att luta bak alls. Halvtimmas sömn. Landar i Philadelphia ca 5 timmar senare för att byta plan. PYTTELITET! 37 säten och propellrar. Läskigt! 45 min, sen framme i La guardia NY. Där byter vi till en annan flygplats. JFK. Ooooh vad jag hatar det ordet nu... satt där en liten stund och väntade på vårt plan... typ, ehm... 10 frikkin timmar!! Fanns inga bänkar utan armstöd mellan sätena heller, så vi har suttit som andra luffare och sovit. Onsdag kväll, 18.30 går vårt plan från New York. Efter 7,5 timmar flyg landar vi i Stockholm halv 10 på morgonen... två nätters sömn flög iväg... aldrig förr har jag vart så trött. Somnade när jag kom hem. Vaknade. Åt. Somnade framför teven. Kollade på How I met you mother några avsnitt. Familjen somnade. NU sitter jag ensam vaken... det var skönt att komma hem och träffa familjen.. men nu vill jag tillbaka och dricka min root beer!

Vill tacka lite folk som gjort vår resa mer intressant:
Islänsk kvinna som satt i flygmaskin. Australiensk kvinna med koalanyckelringar. Shoppande Argeninskor. Superexcited guy at subway. Asaläskig kvinna på tunnelbana som gav mej gåshud i hela kroppen. Prinsen av England. Familjen Ek. Hippieguy. Skåningar. Albinoo. Careface snubbe på bussen. Cocacola tjuvar mfl...

Nu ska jag försöka sova. Imårrn ska jag till Tandis. Sen kommer TITTI över :D:D Spelning ute på Gålö på kvällen sen.

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0