Fett depp?

Kom hem sent från jobbet. Allt var stökigt, JÄTTESTÖKIGT och det fanns ingen mat. Lagade, städade, diskade. Lägenheten?? Vet inte... känner mej heeeelt handikappad utan nån telefon! Inga pengar på kontot. Blir kanske ingen middag med brudarna i stan imårrn för jag måste vara hemma och laga mat och ta hand om min nybrutna lillebror.
Bara trött och vill sova nu.
Jag kommer typ dö om jag inte får lägenheten.. på riktigt! Kommer deppa ihop galet och typ flytta bort hos nån ett tag!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: K

Jag vet hur allt det där känns.. du får bo hos mig i februari hur mycket du vill!

2010-10-13 @ 06:23:51
Postat av: C

Naaw :) tack!

2010-10-13 @ 16:17:34
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0