galen Galen GALEN kväll i Kista!!!!

ALDRIG vart med om så mycket folk förut på jobbet en lördag. Vad hände!?!?! Fick Alla invånare som bor norr om stockholm ett plötsligt craving efter sveriges godaste hamburgare!? Trodde alla att restaurangen ska lägga ner och reade ut alla sina varor!? VADITUSAN kom allt folk ifrån????

Jobbigt vare iallfall!!

Pågick hela kvällen. Klockan halv 10 blev fritösterna gjorda. Klockan 10 kanske pommemaskinen var klar... sen kom det mer folk. Serveringen var som hela havet stormar. Köket, disken, kontoret ja ALLT!

När vi stänge hade vi sååå mycket att göra att jag inte ens hade nån blekaste om var vi skulle börja. ALLT såg ju likadant ut. Ville bara gå där ifrån.
Hörrni jag kan nog faktiskt ärligt säga att det här var Max Kistas jobbigaste stängning sen vi öppnade!!

Stämplade ut kanske 03.10
Satt kvar en halvtimma till på kontoret och försökte lösa en omöjlig diff. BLÄ!

Trötter är jag idag och det värker i hela min kropp!

Tagg för en till kväll nu!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0