Jag tror jag blir heeeeeeeeelt galen! Läs inte.. bara massa svammel!

GAAAAH jag pallar inte längre. Som att leta en nål i en höstack. Eller som att gå väldigt långsamt upp för rulltrappan som går ner på fridhemsplan (okej, detta har jag aldrig gjort, eftersom det skulle vara idiotiskt, men kan tänka mej att det tar fett lång tid och är otroligt jobbigt), eller som att försöka fåtag i en billig/ vettig lägenhet i stockholm. HELT SJUKT!!!!!!!!!
Har lagt mitt högsta möjliga bud nu på lägenheten.. eller ah, den känns väl inte heller värd att gå högre för. Hoppas det andra paret lägger sig nu då. Pallar inte mer. Blir HELT tokig, på riktigt. Tär sjukt hårt på en att förlora budgivning, på budgivning, på budgivning.. Pallar INTE!!! Kan nån snälla bara ge mej nånstans att bo.. innanför tunnelbanelinjen dårå. GAH! Det har gått så långt nu att jag till och mer funderar på Kista, Hässelby, Skärholmen.. ja you name it! Tror jag är menad att bo hemma. Orkar inte. Förlåt för tråkigt inlägg jag behöver skriva av mej! Finns inget sammanhängande i min text överhuvudtaget. Jag vill bara ha en lägenhet. Har tillochmed börjat kolla 2:a hand. Jag orkar inte leta mer!!!!
Har lagt ett skambud på en trea i skarpnäck, dock har snubben ringt upp mej flera gånger nu under veckan, men har inte kunnat svara och min telefon fungerar inte som den ska så det gör mej helt tokig. Och jag vet inte.. han kanske kan tänka sig att ge lägenheten till mej. Men då behöver jag en inneboende... har inte råd med den själv...
men en trea borde man kunna hitta nån till. Har ingen lägenget än dock. Hoppas andra paret lägger sig.
Näee men näee..  ingen som läst detta hoppas jag. Ville bara skriva av mej lite.. mina aggritioner för jag blir seriöst deppig av detta. !!!!!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu börjar du äntligen tänka logiskt, har försökt säga det jättelänge, det är nästintill omöjligt att hitta en lägenhet i sthlm på under 1 miljon, inte ens en på 17kvm. Och tunnelbanelinjer är inge bättre, tro mig, dom strular minst lika mkt på vintern som pendeltågen. Och Nej du vill inte bo i ett renoveringsobjekt, jag har gjort det, det är kul en vecka. Men sen vill man flytta hem, det är jobbigt om det inte känns hemtrevligt eller om saker strular, även om det är bara är små saker. Tror du bara hakat upp dig på att du vill bo på ett visst sett. Och även om du bara skulle hamna i vh så är det absolut inte samma sak som att bo hemma.

2010-10-16 @ 00:11:07
Postat av: Anonym

....Du kommer hitta en lägenhet och ett område du trivs jättebra i, men välj med omsorg också, ta inte bara något för att du vill flytta eller bara för att det är ett bra område, du vill ju också trivas i lägenheten, det är ju trots där du kommer bo, det kommer vara DITT hem och det är där du ska kunna slappna av och då är det faktiskt skitsamma egentligen hur området ser ut runtomkring / carolina

2010-10-16 @ 00:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0