Nu är det lördagmys

Brasan är tänd, jag sitte under en megaskön filt som mamma köpt och jag bara måste ha en likadan, och bara degar framför teven. Trött som tusan... men det är nog bara bra, eftersom jag ska upp halv 6 imårrn. Har  suttit och myst med världens sötaste missebebisar hela kvällen :) HUR söta som helst när dom öppnat ögonen och börjar krypa runt överallt.

Påbörjat min flyttpackning idag också! VAD mycket saker man har!! Jag har typ börjat packa ner saker som inte syns.. bara random grejjer som finns i mitt rum, och redan fyllt två stora kartonger. Började sen plocka ner lite tavlor och sånt. Får ta lite i taget nu när jag har en månad på mej. Och hela nästa helg kommer gå åt till flyttstädning i lägenheten. Fredag-lördag-söndag nere på alla fyra och skrubba och ha mej. Kul. Men värt det!

Snart kommer mamma hem med choklad :) Då blir jag glad!!




Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Totte

åh kattungar och choklad,kan man bli lyckligare? :)

2010-10-24 @ 11:01:58
Postat av: Celina

Haha näee man kan nog inte det :) :) Huuuur mys som helst!!

2010-10-24 @ 19:43:06
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0