Innan sängen..

Trött efter jobb och helt slut i huvudet. Ville lägga mej på mage i köket platt som en pannkaka och sova... eller näe, inte ens sova. Bara ligga... inte tänka på nåt, varken titta eller blunda. SÅ trött var jag.
Blidde alltså fredagsmys idag :) Brudsen kom över. Jag lagade middag (!?) Och vi färgade Majas hår JÄTTEBLONT :) och spelade spel hela kvällen. Diskuterade även plugg och politik och allt som vi unga, men ändå ack så gamla vänner gör medan andra är ute och festar. HAHA!
Imårrn Ere moshpit open i Nykvarn. Tagg men oförberedd. Hittar ej dit, vet inte vad jag ska ha på mej... matpengar? Tanka bilen... eller? Aja, får bli som det blir... måste bara påminna mej själv att ladda kameran i natt! Borde sova nu!

Katter är förmodligen gravid också och stryker sig extra mycket mot mej och vill bara ha MASSA uppmärksamhet....
hon drar sit fram och tillbaka under min haka samtidigt som jag försöker uppdatera bloggen...
well well, time to sleeeeeeeep :D LÄNGTAT HELA DAGEN!

Peace out <3


Kommentarer
Postat av: Totte

har du ledig helg? synd att det är så dyrt med tåg annars hade jag baskemig åkt till sthlm varje helg. åker med chris och två killkompisar. när kommer du hem från usa nu igen? puss

2010-09-04 @ 09:06:10
URL: http://tresmaapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0