Lattestund på Slussen

Åkte in till stan för att möta min kära familj och äta restarunrang (jupp, så stavas det för alltid i mina ögon nuförtiden). Åkte till Centralen. Mor sa: åk till slussen. Jag åkte dit. Dom satt fast i kö. Jag satt och drack en latte och hade mysigt. Sen gick jag till Medis och tillbaka till slussen igen. Då sa mor: Gå till Medis. Jag gick dit. Då ringde mor och sa: Men jag sa ju åt dej att gå till Mcdonald's på folkkungagatan. Jag gick dit. Jag blev uppplockad. Vi letade parkeringsplatser. Hitta inga, så vi ställde oss under Medis. Vi gick till restarunrangen. Tog några minuter. Väl framme märkte jag att det var Jimmy's steakhouse vid Slussen. Åh, suck! HAHA! Hade bara kunnat gå dit direkt istället! HAHA!
Men god mat vare :)
Nu skrivs det packlistor, fixas med minneskort till kamera och ny musik till Ipod och laddar för usa på onsdag. Försöker undvika att bli smittad av sjukdomen som går i Huset hemma också!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: sophia

hahahah I love stavningen på restarunrang! Tänker alltid att jag ska ta kort på det, men sen har jag alltid så bråttom -.-

2010-09-08 @ 19:22:47
URL: http://baginbox.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0