live from new york city!

klockan är typ 8 på morgonen och jag har sovit klart för matten för ett tag sen. surfar från telefonen och väntar på att de andra ska vakna. sjukt svårt att vända på dygnet måste jag ju säga! new york är en skön stad. lite lustigt dock hur uppdelningen ser ut att på en häva är det bara svarta människor och på en häva bara asiater.. lite konstigt. idag ska vi promenera brooklyn bridge och shoppa lite vintage och annat stuff och på tillbakavägen går vi igenom china town och little italy. inte ätit nån hamburgare än så länge, så det känns ju bra. men igår såg jag tre flippin stora råttor medan jag åt, och det var ju mindre trevligt kan jag säga. mycket shopping blir det, oh yes! sweet! dock känns en dej affärer rätt b, eller aapa väldigt amerikanska helt enkelt. nej nu får det vara nog. bitterhet börjar ta slut på min telefon. puss på er alla hemma. uppdaterar om nån dag igen. peace out <3

Kommentarer
Postat av: T

"bitterhet börjar ta slut på min telefon." hahah, gick det bra att blogga från mobilen? ;) shoppa loss celle! puss

2010-09-11 @ 11:47:27
URL: http://tresmaapor.blogg.se/
Postat av: c

haha näe det gick inte sådär toppenbra att blogg från telefonen! haha :D

2010-09-12 @ 14:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0