galen heeeeeeeeelg!

Åkte i fredags morse till Stockholm. Så fort jag klev av på T-centralen blev ja lycklig. ÅH, vad jag saknat stan. ÄLSKAR STOCKHOLM! Jag skyndade hem  till skarpis, och det var GRÖNT där :D Visst är det skönt när mitt Stockholm är grönt. Blev lycklig i hela sjääälen.
Jag och Bästa K skyndade oss till gymet. Märkte nåt pinsamt. ALL kondition är totalborta. JOBBIGT som få var det. Tur att vi börjar gyma nu då!
Efter gymet blev det lite gitarr på balkongen, i solen. UNDERBART! ÅÅÅÅH vad jag saknar min bebis!!!
Blev iallfall en del salladshandlande, efterrättsgörande och uppklädning, sen begav våra klackar oss till Kista.

Där tändes grillar och vinet plockades ut och trevligt sällskap blev det av trevliga kollegor. När natten började dra in över oss, då tog vi tåget till Medis. Möttes av fantastiska tjejer. Typ Haningebor man ej träffar ofta.
TITTI FYLLDE 21 år. GRATTIS JUUUUUUUUUUUUUUUUUUE :D :D :D
Sen kväll...eller tidig morgon. Dans. Grillhäng. Nyckelbenssovande. Nudlar. Vaknar upp lördag klockan 09.30. SHIT, jag börjar jobba om två timmar...... i Västerås!!!!!!!!!!!!! Paniken slog till mej, men allt ordnade sig

Lördag efter jobb blev det också utgång. Externer på 40-årsklubb ungefär. HAHA. Från chilla uteservering till fullt ös party typ!? Subway, YEJ.

Idag har jag vart trött. Nu är jag trött. MAX 8 timmars sömn på två nätter. Jobb imårn igen.

Bankkontot mitt var INTE glatt.....

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0