Musik och kaffe

detta är två fantastiska botemedel... mot ALLT! Älskart! Har både och jusst nu... avis eller?

Näe men nu ska man väl börja peppa för ikväll. Alla externer ska ut och äta ikväll och lär väl bli lite party efter. Kläderna är provade och allt är game. Suger dock att ha feber. Ska tänka bort den. Ska ta ipren, allergitablett och lite halspiller så är man väl game för kvällen sen. Ska dock bli trevligt att få komma ut lite också.

Imårrn ska jag få en makeup rådgivning på Body shop. NAJS. Sen blire fika med en människa jag ej träffat på några år. Sen blire till att träffa en annan person jag inte träffat på några dagar typ :P haha

Jobba heeeela dagarna hela helgen, och valborgparty, sen kommer jag hem till stockholm. Detta var allt från lilla staden Västrås

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0