När solen är framme gömmer jag mej i mörkret

Jag vet att solen skiner. Jag ser folk utanför fönstret sitta ute och äta i endast T-shirt. Men jag är för trött. Jag håller mej inne. Ligger i sängen med gardinerna fördragna så jag ej får ångest över mitt innesittande. Kent, Winnerbäck, Johnossi, Veronica Maggio, Oscar Linnros och Melissa Horn håller mej sällskap medan jag tänker på dej. Blir lite mycket sånt. Nästan pirrar lite i magen faktiskt

Jobbet går bra. Känner mej faktiskt riktigt himla duktig. Älskar mitt jobb faktiskt! Njuter inte varje sekund. Inte de jag går och tragglar och gnäller på folk samtidigt som jag behöver mitt kaffe, Inte heller de stunder fläktarna stänger ner och alls osar. Jag osar. Svetten rinner. Men i stora helheten är det fantastiskt!

Blir en promenad sen innan jobb

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad puttinuttit!

2011-04-18 @ 22:42:05
Postat av: T

whats up cellepelle, är du kär? hihi.. dags att ses snart tänker jag!

2011-04-18 @ 23:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0