So this is Xmas?

Svårt att medla en känsla om julen när man själv missat allt. Tittade på kalendern idag och insåg att nästa vecka är det julafton!!!!!! Trodde det var lite längre bort. Inte köpt EN ENDA julklapp. Jag som brukar vara klar i november. Jag som älskar December, doften av glögg, clementiner, pepparkakor och dom där röda julblommorna. Allt är typ slut nu och jag har inte märkt av nåt alls typ!
Idag är iallfall min första lediga dag på 15 dagar. Näeee då ska vi ha möte på jobbet, så planerna blev rubbade. PLUS att jag drog på mej en punktering på bilen igår, så måste åka till däckverkstad idag och kolla läget. Slog dessutom ett knytnäveslag i asfalten när jag skulle bulta upp däcket.
Men lika glad för det är jag, men gladast är nog räven
Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0