Drömmar...

Igår hade vi kalas hemma hos oss. Lite oförberett från mitt håll. Vi blev nämligen några fler här hemma än jag räknat med. Men Mamma, Pappa, Emil, Eric, Farmor och Gunnar, Mormor och Morfar och Stina kom och firade oss. Trångt med trevligt blev det. Tack för uppvaktning!!

Annars drömde jag en sjukt verklig dröm i natt. Det var lite jobbigt att det var så verkligt. Kunde inte riktigt skilja på drömmen och verklighet. Känders som jag vil berätta nåt när jag vaknade, men visste inte om det hade hänt eller ej.

... nu en timma senare börjar jag då inse att det faktiskt var en dröm...

Behöver nog gå vidare med en del saker i mitt liv

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0