Solsting ?

Vet inte vad det är som gör det. Solen kanske? All flap i skafferiet? Kan inte sätta fingret på vad det är, men mitt liv känns väldigt bra jusst nu. Jag är sjukt belåten med min vardag. Att få vakna upp idag och mötas av en fantastisk syster och en fantastisk vän. Göra en riktigt fet himla fruktsallad till frukost. Ta en promenad med en vitchoklad mocha to go och strötitta i affärer. Handla i världens bästa matvaruaffär och planera middag. Laga middag till sig själv som är sjukt god och en latte med kaka till efterrätt.
Att bara få stänga dörren till köket, cranka lite musik och laga mat. Allt är ju bara underbart.
Älskar mitt val att köpa lägenhet. Det var verkligen det som gjorde mej lycklig nu. Vardagen och livet är fantastiskt



Peace out <3

Kommentarer
Postat av: K

Åh jag blir så glad! Du är så bra, fantastisk och super! Och 20 bast, oh my!

2011-02-24 @ 13:20:39
URL: http://destinationbeautiful.blogg.se/
Postat av: Gautemaja

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-11-25 @ 23:20:44
URL: http://gautemaja.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0