Så jag letat. Efter många år gav jag upp mitt hopp.

För många många år sedan fanns en fantastisk godis i Sverige. En godis som hette så mycket som Snickers Cruncher. Jag blev kär. Min kärlek till Cruncher höll i sig en sommar. Jag åt kartonger av den. Hösten kom, inte riktigt lika mycket snickers, men den fanns ändå med där i bakgrunden. Helt plötsligt var Cruncher borta. HELT BORTA. Ingen affär sålde cruncher, och ingen mindes den. Som om det aldrig funnits. Hade det bara vart en dröm? I varje land jag befann mej letade jag efter cruncher, och hittade den i Usa, Bulgarien, Finland och andra ställen, men på senare tid var cruncher även borta i utlandet. Trodde aldrig mina smaklökar skulle få känna snickers cruncher igen...

.... till ikväll....


SNICKERS CRUNCHER säljs i skarpnäck. Nere på turken nedanför gården. för 6kr styck!!!! Den finns i Sverige igen. Turken köpte från Polen. Gissa om jag köpte två ikväll!

Snickers Cruncher.. nu när jag funnit dej igen, ska jag ALDRIG släppa taget!!


(Jag och Cruncher 2007)

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0