Han är killen som är populär...

Igår fyllde världens bästa Karin 21 år!!! Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon hade en kalasdag :)

Själv gick jag upp redigt tidigt idag faktiskt. Hade tvättstuga mellan 7-11. Tvättade ALLA mina kläder. Har rensat i min garderob, slängt kläder, ska ge bort vissa kläder, vikt om ALLT och möblerat om. Samtidigt som jag tittade på filmen som droppade in i brevlådan i tisdags (Disney's Herkules) satt jag och vek strumpor och sorterade smycken. Tjejen som är AMBITIÖS, Ja tack!



Har äntligen lyckats få liv i min dator och försöker rädda alla mina bilder (som för övrigt var jättemånga fler än jag trodde). Har dragit över dom viktigaste mapparna till min hårddisk, och jag kommer upp i nästan 8000 bilder!!!! SHIT vad ledsen jag blir om dom försvinner!!!

Sååå... nu till dagens kluring...
Vad ska man ha på sig andra dejten?

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0