En packad dröm

Jag stod i köket i kista och jobbade som vanligt. Sneglade lite över höger axel och såg några karlar från huvudkontoret som tittade lite på mej när jag jobbade. Jag packade burgare som vanligt och märkte plötsligt hur en av männen från HK tog upp sin iphone och började filma mej. Karlarna stod och diskuterade hur himla snabb jag var och filmade för att visa nån hur gaaalet snabbt det gick. Tänkte för mej själv "shit nu ska jag imponera och packa det absolut snabbaste jag kan", så jag ger mej på en friscoburgare, ser att brödet är lite snett och att det kommer bli lite svårt att packa, men jag kör på. Ger 150% men det GÅR inte att stänga den där himla wrapen!!!! provar packa om den hur många gånger som helst, hur långsamt som helst, hur noggrant som helst och byter wrap flera gånger. men ICKET!

.... sen vaknade jag ...

Sjukt frustrerande dröm!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0