Hit the road jack

RX bandits crankar mina högtalare jusst nu medan jag packar väskan full av shorts och linnen och nån enstaka långärmad. Nästa stopp för morgondagen blir Köpenhamn. Vi får se vad Danmark har att bjuda av sin drogfyllda men fina huvudstad. Vidare bär det senare av mot andra städer som Lübeck, Hamburg och Berlin. Planerad men ändå oplanerad resa. Pepp!

Midsommarfirande är CHECKAT. En liten picknick på djurgården. Tur man har vänner som håller koll på oviktiga materiella saker som egentligen betyder väldigt mycket för mej. Att gessle och co dominerar min ipod under europas dagar spelar inte jättestor roll, bara jag får tillbaka den lilla musikspelaren :)



(Bjuder på denna sålänge medan jag väntar på min kamera)

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0