Nöjd Tjej_91

Har haft en kalasdag skulle jag väl vilja säga.
Jobbet förkortades kraftigt från att egentligen vara 08-16 till ett 10-13. Passade mej alldeles utmärkt i detta förunderligt vackra väder.
Mötte upp en viss K på slussen och tog en bit att äta och sen en liten promenix genom stan. När tösen lämnade för jobb unnade jag mej lite shopping. bara lite faktiskt. 3 plagg. :) Nöjd tjej_91

Ville njuta av solen så länge som möjligt, så jag hoppade av Brinkens t-bana och promenerade hem 5 km i solen. KALAS!
När jag kom hem bjöd jag över mor min på middag.
Gick genast och handlade och städade undan lite. En riktig kalasmiddag på ballen blev det minsann.
(Hur många gånger kan man skriva ordet "kalas" i ett blogginlägg?)

Mor och jag vände klackarna mot Filmkedjan och vandrade ut med Filmen Blindside. Faktiskt riktigt bra. Sandra Bullock gör en fantastisk prestation i denna film!

NUUUUUUUUUUUUUU ska jag sova i min kalassäng!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0