Älskar att bli väckt av grannarnas borrande

Men nu när jag då ändå är vaken och igång kan jag börja sätta igång vårt reseplanerande på riktigt.
Nu sitter jag och letar lättaste och smidigaste sättet för oss att komma till Arlanda, då jag hört att detta är en god idé att ha bokat!
Ska därefter kolla upp lite sevärdheter, shopping, busskort osv osv inför London. Om någon har tips på nåt som bör ses, handlas, ätas eller göras så välkomnas det här :)
Ska sen ta mej en sväng upp på vinden för att hämta resväskan. Ska kolla om det faktiskt är grannarna över oss som för nåt sånt absurt oljud på mornar och kvällar. Kanske ta ett snack med dom?



Näee nu till en annan fråga:
Heter det ETT rädd blåbär, eller EN rädd blåbär?
Bör man kanske säga den meningen på ett annat sätt eller kanske undvikas helt??

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0