Dr.Massaattgöraidag

Kom hem sent ikväll efter jobbet. Kom till säng klockan 2. Sova 6 timmar sen skutt in i duschen, skyndade till en dr i skarpnäck. Betalade 150kr och ska köpa en kräm på apoteket... känns ju rätt.... värdelöst. Får se om den fungerar eller ej.
Spikade upp den trådlösa rautern när jag kom hem... lite tillfälligt sådär, men vill inte ha en sladd som hänger i fejjan när man kliver in i hallen. Hej välkommen hem, duck, stön, vifta, krypa.
Diskas ska göras. Packa upp min väska. Har börjar lite smått med att hänga upp smycken. Jag har MÅNGA smycken :D
Laga mat ska jag göra sen också. Ska sen till kista och mäta gardinmått typ, SEN börjar jag jobba.

Tog mej dock tid att kolla face och lite bloggar snabbt

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0