Even now I can feel your hand gently over mine

Fick en blomma idag. Jag fick en flippin blomma av en stammis på jobbet. Jättesöt! :) Så himla rar man det där!
Annars sitter jag nästan och somnar. Väntar typ på att K ska komma hem så ska det göras fruktsallad och keso som ska intagas tillsammans med vin och choklad över några avsnitt Desperate Housewifes. Riktigt himla tjejkväll/fredagsmys.

Suttit senaste halvtimman och roat mej med att sjunga och spela denna fantastiska sång av dashboard confessional
http://www.youtube.com/watch?v=OWrlrd4-0VI


Peace out <3


Kommentarer
Postat av: K

Du blev såå inspirerad av mig för jag spelade den igår på before-sleep-music-session! Visst? ;)

2011-03-11 @ 19:27:08
URL: http://destinationbeautiful.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså det roliga är ju att jag inte ens tänkte på att du spelade den :) Tänkte mest på att allt låter fantastiskt mysigt när nu spelar :) Jag tänkte bara att den låten är fett bra, och den vill jag spela!!! ...kanske det undermedvetna vill vara som du!

2011-03-14 @ 11:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0