Hemma nu

Har vart hemma några dagar, stadgat mej på hemmaplan igen efter 3 veckor på bortaplan. Härligt som få! Allt är grönt!
Sitter jusst nu och njuter av mitt eftermiddagskaffe. Disken väntar i köket. Maten tinar. Väskan vill packas upp och kläder vill tvättas. Jobbat över har jag gjort också. Jag är dock väldigt glad ändå.
Kan vara för att solen precis tittar fram. Eller för att jag träffat många nära och kära senaste dagarna, och folk faktiskt är glada över att se mej. Kan också vara tanken på att jag kommer plocka upp min saknade älskade gitarr alldeles strax och spela några toner.
Hur som haver är jag glad för att få vara hemma och ha ett normalt liv igen :)

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0