Sentimentalt

-Igår firade vi av Maja. En hejdå kram på pendeln sen som jag insåg skulle bli den sista på väääldigt lång tid. I veckan blir det samma kram till Sara.
Känns rätt tungt typ. JÄTTEGLAD för deras skull dock, världens äventyr på G. Men kommer sakna er tjejer! Jättemycket! Tur att jag har Emm i Umeå iallfall.
-Fars dag idag. Middag med familjen och Titti på finbesök såklart :)
-Har fortfarande också stora planer för Julkänsla a la Karin. Planer har börjat skridas till verk, och tror dom kommer fortsätta idag.
-För övrigt gillar jag att sova väldigt länge. Kan sova OTROLIGT länge om inget väcker mej. Märkte detta idag igen
Nu ska jag fortsätta lyssna till ugglorna vi har som grannar.
PEACE OUT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0