Wander with me yo, it's all for free

Det finns en speciellt person i mitt liv. Eller ja, det finns fler, men detta inlägg handlar om en alldeles speciell människa.
Hon dök upp (på riktigt) på en promenad med sin hund i Västerhaninge. Hon fångade mej med storm och hon betydde allt för mej. Vi skrattade ihop, vi grät ihop, vi cyklade, vi sjöng, vi tältade, ja... vi gjorde ALLT ihop.
Den här människan har sagt dom dummaste saker till mej, hon har sagt dom klokaste saker till mej, dom läskigaste, dom mest underbara och dom mest hemska saker till mej. Men igår sa hon på pricken det jag behövde höra. EXAKT allt jag kände fick hon ihop i ett sms.
Den här personen är mer än bara än vän för mej. Hon är också min syster.
Även om jag inte träffar henne lika ofta som jag gjorde när vi var 14, 15, 16 år gamla, så finns hon fortfarande i mina tankar VARJE dag.
Finns många människor som kommit och gått in i mitt liv, men Du kommer alltid finnas kvar!
Vill bara uttrycka min tacksamhet till dej för att du finns och att du är du.
Älskar dej Titti <3
Come along and go
Along with me
Wander with me Yo
It's all for free

I could die for you
What u wanna do
Oh this life I choose

Kommentarer
Postat av: Titti

Älskar dig <3

2012-02-07 @ 17:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0