En kväll ensam i mörkret

Teven igång i bakgrunden medan jag kollar in mina morgondagsinköp på Ikea.se, och jag noterar att ett par åker på färjan manhattan - staten Island. Inser att jag vill tillbaka till New York. Vill till USA! Vill kanske bara resa egentligen. Har inte hunnit bli så djup och sentimental på senaste, men jag tror att nästa veckas kickoff och självrannsakan kan bli tuff för mej. Är iallfall glad för att när en vän ställer in, ställer en annan upp. Hade känt mej rätt ensam igår annars.
Kanske dax för mej att greppa tag i tandborsten och go crazy i munnen och sen hoppa ner i sängen i min tomma tomma lägenhet (som förhoppningsvis fylls imårrn), och försöka sluta göra mej själv ledsen för sånt som egentligen inte finns.

Dagens Biotips är iallafall
the girl with the dragoon tattoo
SJUKT BRA! AMAGAAAAAAD. Så glad att jag såg den! Vill se IGEN!



Känner inspiration till att skriva, till att sjunga, till att kanske suga in kreativitet
MEN tröttheten vinner ALLTID... tyvärr
Imårrn väntar ledig Lördag efter Löning. Detta kan ju inte bli fel!?
Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

åhh, ville ju också se den! men du vet ju hur kistalivet rullar ibland, är en assistent sjuk och alla utom en själv jobbar har man inte mycket att välja på :(

2012-01-17 @ 17:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0