För mycket känslor slutar i behag

Jag trodde jag var nere på botten. jag trodde jag hade fått tillräckligt med självinsikt. MEN... det kommer mera!
När jag mådde som allra sämt, både psykist men även fysiskt (vet inte om kroppen sa emot och bestämde sig för feber?), så bara sov jag på saken. OMG, sov alltid på saken! Så himla bra grej! jag vaknade upp LYCKLIG! En liten eftermiddags lur på en timma och sen få prata av sig och få förklaring och mer självinsikt gjorde att jag nu sitter rätt så belåten.
Att öppna upp sig för 12 främmande människor. Att gråta en hel dag, sånt tär på mej, men nu vet jag att jag klarar av sånt jag inte trodde och jag ser på livet med nya ögon.
Det här har vart dom mest intensiva 4 dagarna i mitt liv, rent psykiskt alltså! Kännt allt man kan känna och det är bara helt fantastiskt.
Så redo för nya utmaningarna och jag vet om att jag är rätt person för detta!
TEAM 20, Here I come!!
Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0